زَر نوشت

وبلاگی بیش نیست.

زَر نوشت

وبلاگی بیش نیست.

وبلاگ قدیمی

با مشغله ها و فرصت های امروز و شبکه های اجتماعی راحت الحلقوم  جدید که در هر گوشی موبایلی در دسترس است ، دیگر وبلاگ رسانه ای قدیمی است.

دورانش به سر آمده و به روستای قدیمی می ماند با پیرمردها و پیرزنهایی مانده در انتظار ...

هر از گاهی سری می زنم اینجا ببینم چه خبر است.

نظرات 1 + ارسال نظر
نادم یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:11 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

همین خوبه که با اینکه چشاتو روی من بستی


تو چندتا خاطره با من هنوزم مشترک هستی


واسه من کافیه اینکه تو از من خاطره داری


به یادشون که میفتی واسه من وقت می ذاری


همین خوبه که با اینکه سراغ از من نمی گیری


ولی تا حرف من می شه یه لحظه تو خودت می ری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد